Поділитися у мережі

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Оцінка соціально-політичної ситуації в Черкасах

Опитування проведене Дослідницьким центром «Імідж-Контроль» з 10 по 15 вересня 2020 року в м.Черкаси. Дані зібрані за допомогою технології Express-poll.

Вуличне опитування проводилося методом «face-to-face» за випадковою вибіркою, яка включала 2400 черкащан віком від 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю та поділом міста на округи. Статистична похибка не перевищує 2,1%.

«Які сфери повинні бути пріоритетними в роботі наступного керівництва міста Черкаси?»

(% серед усіх опитаних)

На думку 43% опитаних найбільш пріоритетним завданням нової місцевої влади є створення робочих місць, що більш актуально для опитаних середнього віку (50%) та прихильників В.Ільченка (50%).

Друге місце посідає  боротьба з наркоманією та алкоголізмом, свідченням чого є відповіді 40% респондентів. Найбільш переконані в пріоритетності цього напрямку прихильники В.Євпака (46%).

Практично кожен третій опитаний в якості найбільш пріоритетного завдання для нової місцевої влади називає покращення якості  надання медичних послуг (34%) та приведення в порядок тротуарів і пішохідних доріжок (31%). Найбільше уваги на це звертають прихильники В.Ільченка – 41% та 39% відповідно. Також пріоритетність медицини є значно важливішою для опитаних старшого віку (41%).

27% опитаних першочерговим вважають надання соціального захисту малозабезпеченим людям. Найбільш впевнені в цьому опитані старшого віку (35%) та прихильники В.Ільченка (32%).

Для практично кожного четвертого опитаного пріоритетним завданням місцевої влади є покращення стану міських доріг та боротьба з корупцією в органах місцевої влади, а для практично кожного п’ятого – налагодження безпеки в місті та покращення екологічної ситуації.

Решта сфер діяльності мають меншу вагу для опитаних, проте також потребують уваги з боку нової місцевої влади.

«Які сфери повинні бути пріоритетними в роботі наступного керівництва міста Черкаси?»

(% серед опитаних різного віку)

18 – 28 років29 – 49 років50 років та більше
Приведення в порядок стану каналізації9,610,313,4
Покращення стану доріг міста28,423,424,9
Приведення в порядок тротуарів і пішохідних доріжок30,030,332,1
Налагодження безпеки у місті26,621,118,1
Створення робочих місць45,250,035,6
Покращення якості послуг громадського транспорту (переповненість, безпека, графік)18,317,620,5
Збільшення кількості спортивних та культурно/розважальних закладів24,312,97,5
Боротьба з наркоманією та алкоголізмом39,738,541,1
Покращення стану міських парків, скверів16,313,010,1
Покращення стану екології у місті14,916,217,3
Розвиток прибережної зони (пляжі, траса здоров’я, прибережні комплекси, прибережні локації)17,710,66,6
Боротьба з корупцією в органах місцевої влади21,825,225,3
Посилення контролю за діяльністю органів місцевої влади12,413,814,2
Покращення надання медичних послуг24,831,340,7
Боротьба з незаконним будівництвом (капітальне і МАФИ)8,99,19,4
Прибирання вулиць міста11,57,97,8
Кількість і доступність дитячих садків8,37,83,4
Покращення системи освітлення вулиць8,96,86,5
Соціальний захист малозабезпечених людей15,123,935,3
Підтримка туристичної та іміджевої привабливості міста Черкаси9,26,23,9
Налаштування регулярного вивезення сміття9,47,37,3
Інший3,04,44,1
Важко відповісти1,81,31,0

«Як би ви оцінили роботу депутатів Черкаської міської ради?»
(% серед усіх опитаних)

Практично кожен третій мешканець Черкас незадоволений роботою депутатів Черкаської міськради: 20% респондентів оцінюють їхню роботу негативно, а ще 12% – скоріше негативно. Найбільш незадоволені ними опитані старшого віку (25% та 12% відповідно) та прихильники В.Євпака (19% та 21%).

39% опитаних менш критичні в своїх оцінках і бачать як досягнення депутатів, так і недоліки їхньої роботи.

Задоволені роботою депутатів міськради лише 15% мешканців міста. Їхня питома вага вище серед прихильників А.Бондаренка (20%).

«Як би ви оцінили роботу депутатів Черкаської міської ради?»

(% серед опитаних різного віку)

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019