Поділитися у мережі

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Послуги Агенції політичного консталтингу «Перспектива»

1. Політичний консалтинг та супровід

Персональний супровід замовника та надання консультацій на постійній основі.

Спектри питань:

  • Політична діяльність;
  • креативні сесії;
  • організаційні питання виборчих кампаній;
  • організаційні питання медійних кампаній;
  • соціологічні дослідження (кількісні та якісні);

2. Моніторинг ЗМІ та соціальних мереж

Ми використовуємо виключно спеціалізоване програмне забезпечення, яке дозволяє вести процес моніторингу інформаційного поля (всі соціальні мережі та ЗМІ по  заданій тематиці в режимі  реального часу:

  • Аналіз проводиться в межах певної території, мінімальні межі — місто, максимальний — межі всієї країни та сусідніх держав;
  • Звіти містять кількісні та якісні показники інформаційних та комунікаційних тенденцій в наступних сферах: аналіз реакцій на власну інформаційну кампанію, перелік основних суб’єктів, які пишуть у заданій тематиці, кількість і якість матеріалів по заданій тематиці, кількість та якість репостів, лайків, коментарів, поширення в групах, характеристика аудиторії за віком, гендером.

3. Організація та ведення виборчих кампаній

Кожна виборча  кампанія індивідуальна. Завчасно практично неможливо порахувати її вартість без наявності політичної стратегії. Сама кампанія складається з наступних елементів:

  • Проведення соціологічних досліджень;
  • Формування критеріїв та образу перемоги. Особливо ефективна річ на центральному рівні, коли необхідно зрозуміти, як оцінювати ті чи інші місцеві команди.
  • Формування політичної стратегії;
  • Робота з іміджем бренду або кандидата;
  • Креативний супровід;
  • Робота з іміджем конкурентів.
  • Формування пулу кандидатів у депутати;
  • Формування агітаційних мереж та виборчих комісій;
  • Ведення агітаційних хвиль;
  • Навчання членів штабу, агітаційних структур, членів виборчих комісій,  кандидатів;
  • Юридичний супровід;
  • День виборів;
  • Захист результатів голосування;

4. Формування стратегії

Політична стратегія це документ який передбачає відповіді на питання стосовно досягнення політичних  цілей. На виборах ціль зрозуміла — виграти з максимально можливим результатом.

Серед ключових заходів, що необхідні для складання політичної стратегії:

  • Діагностика електоральних територій: кількісна та якісна соціологія;
  • Аудит наявних структур та можливостей;
  • Складання план-графіку заходів кампанії, серед яких:
  • формування візуального та ідеологічного образу кандидата;
  • розробка візуальних образів кампанії;
  • формування кадрового складу штабу, мережевих підрозділів, членів виборчих комісій, спостерігачів;
  • організація тренінгів для працівників штабу, кандидатів, членів виборчих комісій, спостерігачів;
  • визначення часових проміжків для моніторингу електоральних змін;
  • створення автономних мереж поширення агітаційних матеріалів;
  • контентний аналіз медіапростору (комплексно з соціологією);
  • часові проміжки ідеологічних хвиль;
  • вироблення та поширення агітаційної продукції;
  • створення, розкрутка та поширення медіа-ресурсів;
  • розміщення реклами;
  • проведення особистих зустрічей кандидата;
  • юридичний супровід кампанії.
  • Ідеологічні межі кампанії;
  • Визначення структури виборчого штабу;
  • Визначення бюджету кампанії.

5. Проведення соціологічних досліджень

Соціологічні дослідження проводить  наша дочірня компанія «Імідж-контроль». Загальні характеристики кількісних  соціологічних досліджень:

  • дослідження проводяться шляхом вуличного опитування face-to-face;
  • мінімум 1200 анкет на 1 соціологічну точку;
  • анкети можуть бути від 10 до 60 питань;
  • опитування проводиться на планшетах за допомогою нашого власного програмного забезпечення «Expresspoll» (https://expresspoll.net.ua/);

 

Переваги таких досліджень:

  • швидкість та дешевизна процесу;
  • отримання результатів анкетування в режимі реального часу;
  • можливість перевірити вибірку он-лайн;
  • фіксація геопозиції кожного інтерв’ю та можливість вибіркового аудіопрослуховування роботи інтерв’юерів в режимі реального часу. Ці можливості є дієвими запобіжниками недобросовісній роботі інтерв’юерів;

 

Якісні соціологічні дослідження:

  • фокусгрупові дослідження;
  • дані дослідження дозволяють зрозуміти мотивації виборців при здійсненні ними вибору. Такі мотивації лягають в основу передвиборчої агітації.

 

Екзит-Пол:

  • проведення кількісного дослідження у день виборів для визначення тенденцій у ході голосування з метою мобілізації прихильників.