Головна сторінка » Наші послуги
Поділитися у мережі
Послуги Агенції політичного консталтингу «Перспектива»
1. Політичний консалтинг та супровід
Персональний супровід замовника та надання консультацій на постійній основі.
Спектри питань:
- Політична діяльність;
- креативні сесії;
- організаційні питання виборчих кампаній;
- організаційні питання медійних кампаній;
- соціологічні дослідження (кількісні та якісні);
2. Моніторинг ЗМІ та соціальних мереж
Ми використовуємо виключно спеціалізоване програмне забезпечення, яке дозволяє вести процес моніторингу інформаційного поля (всі соціальні мережі та ЗМІ по заданій тематиці в режимі реального часу:
- Аналіз проводиться в межах певної території, мінімальні межі — місто, максимальний — межі всієї країни та сусідніх держав;
- Звіти містять кількісні та якісні показники інформаційних та комунікаційних тенденцій в наступних сферах: аналіз реакцій на власну інформаційну кампанію, перелік основних суб’єктів, які пишуть у заданій тематиці, кількість і якість матеріалів по заданій тематиці, кількість та якість репостів, лайків, коментарів, поширення в групах, характеристика аудиторії за віком, гендером.
3. Організація та ведення виборчих кампаній
Кожна виборча кампанія індивідуальна. Завчасно практично неможливо порахувати її вартість без наявності політичної стратегії. Сама кампанія складається з наступних елементів:
- Проведення соціологічних досліджень;
- Формування критеріїв та образу перемоги. Особливо ефективна річ на центральному рівні, коли необхідно зрозуміти, як оцінювати ті чи інші місцеві команди.
- Формування політичної стратегії;
- Робота з іміджем бренду або кандидата;
- Креативний супровід;
- Робота з іміджем конкурентів.
- Формування пулу кандидатів у депутати;
- Формування агітаційних мереж та виборчих комісій;
- Ведення агітаційних хвиль;
- Навчання членів штабу, агітаційних структур, членів виборчих комісій, кандидатів;
- Юридичний супровід;
- День виборів;
- Захист результатів голосування;
4. Формування стратегії
Політична стратегія це документ який передбачає відповіді на питання стосовно досягнення політичних цілей. На виборах ціль зрозуміла — виграти з максимально можливим результатом.
Серед ключових заходів, що необхідні для складання політичної стратегії:
- Діагностика електоральних територій: кількісна та якісна соціологія;
- Аудит наявних структур та можливостей;
- Складання план-графіку заходів кампанії, серед яких:
- формування візуального та ідеологічного образу кандидата;
- розробка візуальних образів кампанії;
- формування кадрового складу штабу, мережевих підрозділів, членів виборчих комісій, спостерігачів;
- організація тренінгів для працівників штабу, кандидатів, членів виборчих комісій, спостерігачів;
- визначення часових проміжків для моніторингу електоральних змін;
- створення автономних мереж поширення агітаційних матеріалів;
- контентний аналіз медіапростору (комплексно з соціологією);
- часові проміжки ідеологічних хвиль;
- вироблення та поширення агітаційної продукції;
- створення, розкрутка та поширення медіа-ресурсів;
- розміщення реклами;
- проведення особистих зустрічей кандидата;
- юридичний супровід кампанії.
- Ідеологічні межі кампанії;
- Визначення структури виборчого штабу;
- Визначення бюджету кампанії.
5. Проведення соціологічних досліджень
Соціологічні дослідження проводить наша дочірня компанія «Імідж-контроль». Загальні характеристики кількісних соціологічних досліджень:
- дослідження проводяться шляхом вуличного опитування face-to-face;
- мінімум 1200 анкет на 1 соціологічну точку;
- анкети можуть бути від 10 до 60 питань;
- опитування проводиться на планшетах за допомогою нашого власного програмного забезпечення «Expresspoll» (https://expresspoll.net.ua/);
Переваги таких досліджень:
- швидкість та дешевизна процесу;
- отримання результатів анкетування в режимі реального часу;
- можливість перевірити вибірку он-лайн;
- фіксація геопозиції кожного інтерв’ю та можливість вибіркового аудіопрослуховування роботи інтерв’юерів в режимі реального часу. Ці можливості є дієвими запобіжниками недобросовісній роботі інтерв’юерів;
Якісні соціологічні дослідження:
- фокусгрупові дослідження;
- дані дослідження дозволяють зрозуміти мотивації виборців при здійсненні ними вибору. Такі мотивації лягають в основу передвиборчої агітації.
Екзит-Пол:
- проведення кількісного дослідження у день виборів для визначення тенденцій у ході голосування з метою мобілізації прихильників.