Поділитися у мережі

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Останній цвях у домовину пострадянщини

Позбавлення мандатів Медведчука, Козака, Деркача, Кузьміна й Аксьонова – один з передостанніх цвяхів у домовину пострадянської України. І саме ця подія має окреслити нам, як суспільству, яким має стати останній цвях.

Тридцять років наша держава характеризувалася одним вкрай непростим дискурсом, який, здавалося б, мав повністю зникнути після початку війни московії проти України у 2014 році. Українці у ході всіх своїх президентських, парламентських та навіть місцевих виборів, а також – Помаранчевої революції та Революції Гідності, визначалися, якою буде країна надалі. Чи стане вона  повноцінним членом ЄС, НАТО, східним флангом Західної цивілізації, або ж — сателітом московії, що призвело б до нашого повного поглинання московитами. 

Цей дискурс, на превеликий подив, остаточно не закінчився і 24 лютого 2022 року – ОПЗЖ у Верховній Раді  продовжила своє існування, хоч і під іншою назвою, у безлічі місцевих рад вони досі почувають себе цілком фривольно.  Та й  московитська церква нікуди не ділася, хоч і втратила декілька приходів. 

І от пройшов майже рік. Влада нарешті  збагнула, що кожен, хто виступає за «руській мір», хоче ліквідації України. А отже, їх треба усунути від публічного дискурсу. І перші символічні кроки здійснені – московська церква почала втрачати Києво-Печерську Лавру на користь ПЦУ. А Медведчук з соратниками більше не депутати. 

Та це передостанні символічні цвяхи в домовину радянщини. Останнім й реальним таким цвяхом має стати докорінна зміна державного апарату. Яскравим тому підтвердженням є той факт, що Медведчук і ко втратили мандати через втрату власного громадянства за ініціативи Президента. Юридична хитрість, та це вимушений крок. Вимушений, бо команда Президента, маючи повноту влади у Верховній Раді, у силових органах, у Генпрокуратурі навіть не взялись доводити провину московських запроданців у суді. Для держави, що прагне бути правовою структурою з потужними інституціями, – це пробоїна.

Зараз перед апаратом Офісу Президента постає новий виклик. Адже суспільство через інструменти публічної демократії  відверто вимагає через спеціальне рішення Верховної Ради заборонити ОПЗЖ, заборонити обіймати будь-які публічні посади її сподвижникам, заборонити московську церкву в Україні. І крок цей — по суті складний тест від суспільства: так,  ми розуміємо, що ви неспроможні здійснити все у спосіб, у який діяли б здорові інституції у європейських державах, та ліквідуйте можливість існування московських запроданців реально, а не лише символічно.

Та річ у тім, що ліквідація інститутів московського впливу в Україні скоріш за все призведе до того, що навіть у затятих виборців ОПЗЖ питання геополітичного вектора розвитку України перестане бути питанням виборів. І його місце займуть наступні, що притаманні всім нормальним європейським державам — економіка, межі повноважень місцевого самоврядування та центральних органів влади й т. д. А якщо так, то не буде тієї електоральної ніші, в якій народилася і де можливе збереження нинішньої популістської більшості у Верховній Раді. Це призведе до докорінних змін на наступних парламентських виборах, які відбудуться після перемоги України над московитськими загарбниками.

Антон Малеєв

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019