Аналітика

Комментарий эксперта. The White House: О последствиях для России за вредоносную деятельность за рубежом.

Двадцать лет подряд Российская Федерация и Путин самоутверждались за счет того, что позволяла себе поведение гопника из подворотни, оказавшегося в приличном обществе.
В этом нет ничего удивительного, любая структура, выстроенная по принципу мафиозного клана должна так себя вести, иначе рядовые члены банды перестанут уважать руководство.

Аналітика

Санкції Зеленського або що ж відбулось 2 лютого 2021 року?

Здавалося, що реальний порядок денний 2 лютого вже нічим не зміниш. На всіх перших шпальтах ЗМІ огляд того, як в Росії епічно засуджують пана Навального на реальний термін ув’язнення. Навіть в Україні весь політикум за цим невпинно стежив.

Аналітика

Американський маятник

Штурм Капітолію, «американський бунт» стали повною несподіванкою для світового загалу. Але це не про Америку, це про нерозуміння міжнародними аналітиками того, що відбувається у світі.

Аналітика

Про новорічне привітання В.Зеленського

Привітання Президента Зеленського дало матеріал для багатьох жартів. Всі відзначили його бажання сподобатись глядачам і здобути їхню підтримку. Відтак, дискусія йшла навколо питання: чи вдалося чи не вдалося?

Аналітика

Про майбутні вибори

Якщо оцінювати суто результати виборів до обласних рад, залишивши за дужками ОТГ та районні ради, то місцеві вибори виявили ряд ключових тенденцій:

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019