Аналітика

Вікна Парижу. Травень 23

Цьогорічне святкування 1 травня супроводжувалось велелюдними протестами лівих проти пенсійної

Аналітика

Останній цвях у домовину пострадянщини

Позбавлення мандатів Медведчука, Козака, Деркача, Кузьміна й Аксьонова – один з передостанніх цвяхів у домовину пострадянської України. І саме ця подія має окреслити нам, як суспільству, яким має стати останній цвях.

Аналітика

Історія з Леопардами нагадує дитячу гру у гарячу картоплю

Поляки зробили дуже сміливу заяву, що нададуть нам роту танків Leopard. Шольц, як і німецькі еліти, скоріш за все, кусають лікті. Бо стало зрозуміло, що після легких танків Макрона, тут пасти задніх вже не можна. Адже це все складна гра за лідерство у Європі.

Аналітика

Вікна Парижу №9

Минулого тижня, 24 жовтня 2022 року, у парламенті відбулася довгоочікувана символічна подія: під час розгляду питання бюджету соціального страхування  відбулося голосування вотуму недовіри уряду за ініціативи   Нового народного, екологічного та соціального об’єднання (NUPES), до якого долучилось Національне об’єднання Марін Ле Пен. Хотіли вони того чи ні, але ліві та крайньоправі об’єднали свої голоси.
Деякі ліві лідери висловили своє обурення тим, що вони вважали «маневром» крайньоправих, але в кулуарах асамблеї подейкували, що в останній момент Бунтівна Франція, найбільш чисельна складова NUPES, виправила текст вотуму недовіри, щоб зробити його більш прийнятним для крайньоправих.
Зі свого боку, республіканці, голосів яких разом було б достатньо для відставки уряду, відмовилися приєднатися до об’єднаної таким чином опозиції, ставши відтак володарями «золотої акції».
Минулого тижня також відбулася зустріч президента Макрона та канцлера Шольца, яка засвідчила дисфункціонування франко-німецького тандему, де до цього часу на Францію покладалися «королівські» функції (дипломатія, військові справи), а на Німеччину – функції «оплати по векселям» (за висловом одного французького оглядача).
З радикальною зміною напрямку зовнішньої політики Німеччини в останні місяці (що було підтверджено  промовою президента Штайнмаєра 28-10-2022 після його візиту в Україну), Німеччина, на думку французьких оглядачів, почала позиціювати себе як Mitteleuropa, наближаючись до країн Балтії та північноєвропейських країн та віддаляючись від Франції.
Знаний історик ідей Мішель Вінок (1937 р.н. fr.wikipedia.org/wiki/Michel_Winock) надає діагноз сучасного стану французького суспільства, зокрема в його стосунках з власною демократією.

Аналітика

Вікна Парижу. Частина 1.

Зрозуміти чим живе французьке суспільство сьогодні в політичному, соціальному та культурному вимірах шляхом ознайомлення українських читачів з дискусіями, темами та позиціями, присутніми у французьких медіа, книжках, артистичних маніфестаціях, в університетському та асоціативному середовищі – такою є мета «Вікон Парижу», як віддзеркалення сучасного французького суспільства в його різноманітті зусиллями Aнні Добентон та Валентина Омелянчика.

Аналітика

Людина епохи тоталітаризму

Якщо ми звернемо увагу на історію людства, то ми вимушені визнати, що більшість ознак тоталітаризму відомі принаймні з початку писемної історії. І тут виникає закономірне питання: якщо ознаки тоталітарних суспільств існували протягом всієї світової історії, то чому люди не виокремили тоталітаризм як явище раніше, адже люди, зазвичай, досить спостережливі. Якщо з’являється якесь нове явище, то люди його помічають, фіксують, починають про нього говорити та писати.

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019