Поділитися у мережі

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

К тридцатилетию беловежских соглашений

СССР умер раньше, чем состоялась известная встреча в беловежской пуще. Его предсмертная агония началась 19 августа 1991 года, и к 24 августа он уже скончался, не приходя в сознание. 8 декабря 1991 года в Беловежской пуще этот труп лишь похоронили. 

Дело в том, что любой союз, в том числе и государственный, существует лишь до тех пор, пока люди, его составляющие считают его своим продолжением. Чем то, что они принимают как часть самих себя.  После 24 августа 1991 года по крайней мере в Украине такие люди оказались в ничтожном меньшинстве. Подобно тому как после аннексии Крыма в 2014 в ничтожном меньшинстве оказались те, кто считает жителей РФ братским народом, а Россию – дружественной страной. 

Сам по себе этот факт делал Советский Союз невозможным. Конечно, можно было бы применить силу и попытаться таким образом сохранить его. Но в этом случае мы пришли бы к тому же результату, но с большим количеством жертв и бедствий, как в Югославии. Ибо, как справедливо заметил Виктор Гюго, «Никакая армия не сравнится с силой идеи, время которой пришло.»

Великое значение Беловежского соглашения состоит в том, ядовитый труп СССР был предан земле.

Другое дело, что в недрах КГБ бывшего СССР, при поддержке в широком смысле наследников советской номенклатуры нашлись силы, стремящиеся выкопать и оживить этот труп. Пусть даже в другом обличье. Именно они все время возвращаются к могиле ССС и выкапывают из земли его смертоносные органы. Они забрасывают ими соседей Российской Федерации в виде вооруженных конфликтов, смертей, прочими бедствиями у соседей, и к ползучей реставрации «демократии» по-советски в самой России, с неизбежной нетерпимостью к свободе во всех ее проявлениях.

В этом же смысле весьма символичным представляется то, что наиболее отравленной этими советскими миазмами оказалась атмосфера в Белоруссии, то есть в непосредственной близости от места упокоения почившего в бозе СССР.

Малеев Константин,
глава компании.

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019