Аналітика

Вікна Парижу — 5

24 серпня 2022 на першому після літніх канікул засіданні Кабінету міністрів президент Макрон проголосив “кінець епохи достатку“ в унісон з закликом до “енергетичної заощадливості’’, що пролунав на Національному святі 14 липня. Відтепер часописи пропонують шість повсякденних жестів для економії електроенергії, газу та бензину. 30 серпня Газпром оголосив скорочення постачання газу компанії NG.

Аналітика

Вікна Парижу — 4

29 червня  в палаці Бурбон почало роботу новообране Національні зібрання

Аналітика

Вікна Парижу 3

Після переобрання президента Емануеля Макрона 24-04-2022 в центрі суспільних дебатів опинилось питання призначення прем’єр-міністра та формування уряду. Створивши коаліцію з комуністами, соціалістами та зеленими (NUPES), а фактично їх поглинувши, крайні ліві під проводом Ж-Л. Меланшона йдуть на майбутні парламентські вибори з метою отримати більшість в Національній асамблеї під лозунгом “Меланшон — прем’єр-міністр!’’.

Аналітика

Україну приймуть до ЄС не раніше 2024 року

Прийняття України до ЄС за прискореною процедурою, подібно до спрощеної процедури прийняття Швеції та Фінляндії до НАТО, не відбудеться у червні або липні, як вимагає того правляча партія. Україна отримає лише статус «кандидата № 1», що буде подаватися в цілому «Слугами народу» як визначне досягнення, а фракція капітулянтів у їх середовищі використає це як чергову підставу для нових докорів і образ на адресу союзників, подібних до тих, які усе частіше лунають про НАТО. Втім, здобуття кандидатства замість членства й справді буде успіхом, а не причиною для смутку. Україну просто не можуть прийняти до ЄС раніше 2024 р. з об’єктивних причин.

Аналітика

Вікна Парижу. Частина 1.

Зрозуміти чим живе французьке суспільство сьогодні в політичному, соціальному та культурному вимірах шляхом ознайомлення українських читачів з дискусіями, темами та позиціями, присутніми у французьких медіа, книжках, артистичних маніфестаціях, в університетському та асоціативному середовищі – такою є мета «Вікон Парижу», як віддзеркалення сучасного французького суспільства в його різноманітті зусиллями Aнні Добентон та Валентина Омелянчика.

Аналітика

Людина епохи тоталітаризму

Якщо ми звернемо увагу на історію людства, то ми вимушені визнати, що більшість ознак тоталітаризму відомі принаймні з початку писемної історії. І тут виникає закономірне питання: якщо ознаки тоталітарних суспільств існували протягом всієї світової історії, то чому люди не виокремили тоталітаризм як явище раніше, адже люди, зазвичай, досить спостережливі. Якщо з’являється якесь нове явище, то люди його помічають, фіксують, починають про нього говорити та писати.

Аналітика

Комментарий эксперта. The White House: О последствиях для России за вредоносную деятельность за рубежом.

Двадцать лет подряд Российская Федерация и Путин самоутверждались за счет того, что позволяла себе поведение гопника из подворотни, оказавшегося в приличном обществе.
В этом нет ничего удивительного, любая структура, выстроенная по принципу мафиозного клана должна так себя вести, иначе рядовые члены банды перестанут уважать руководство.

Місце та функціїРік
1.Мерська кампанія у Києві. Повне керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами;1999
2.Мерська кампанія Києва./Кличко/ Соціологічний та аналітичний супровід, видання та росповсюдження партійної газети;2006
3.Вибори до Київської міської ради. /Удар/ керівництво, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з комісіями, кандидатами, агітаторами, робота з іміджем конкурентів2015
Місце та функціїРік
1.Ведення мажоритарних кампанії по округам Києва і Житомира.1998
2.Національна кампанія партії «Наша Україна». Соціологія, аналітика.2002
3.Кампанія партії «Демократичний союз» по Харківській області2002
4.Мажоритарна кампанія у місті Могилів-Подільськ. Повне керівництво кампанією, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2002
5.Парламентська кампанія НСНУ. Випуск партійної газети, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів, ведення агітаційної кампанії у Дніпропетровській області;2006
6.Парламентська кампанія БЮТ. Розгортання та підготовка партійних мереж до агітаційної роботи.2007
7.Мажоритарні кампанії у Львівській, Івано-Франківській, Луганській, Кіровоградській областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2012
8.Мажоритарні кампанії У Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Повне керівництво кампаніями, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, розгортання агітаційних мереж, робота з образом кандидата, робота з іміджем конкурентів;2019
Місце та функціїРік
1.Кампанія Леоніда Кучми. Креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота зі ЗМІ та зовнішньою рекламою, робота з іміджем конкурентів;1999
2.Кампанія Віктора Януковича. Соціологічне забезпечення, контроль польової агітації, аналітика.2004
3.Президентська кампанія Юлії Тимошенко. Розгортання та підготовка партійних організацій до роботи у форматі виборчих штабів.2010
4.Президентська кампанія Петра Порошенко у місті Слов’янску Донецької області. Супровід кампанії, креатив, ідеологія, соціологія, аналітика, робота із ЗМІ;2019